Saab 9-5 – Sedan – rocznik 2001 – Benzyna

IMG_0614
Na sprzedaż Saab 95 wyposażony w silnik 2.0 turbo 150KM.
Samochód przez 10 lat posiadał jednego właściciela.

wyposażenie

klimatronic
skórzana tapicerka
felgi aluminiowe
abs
wspomaganie kierownicy
poduszki powietrzne

opłaty aktualne
PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ TRANSPORTU AUTA POD WSKAZANY ADRES

Sprawdź auto przed zakupem w bazie Centralnej Ewidencji Pojazdów
Pobranie raportu możliwe jest na stronie: historiapojazdu.gov.pl
Dane potrzebne do weryfikacji pojazdu uzyskacie Państwo kontaktując się z nami drogą mailową lub telefonicznie.

Zainteresowanych zapraszamy do oglądania

Na auto wystawiamy fakturę VAT MARŻA – kupujący zwolniony z opłaty skarbowej,

Przyjmujemy auta w rozliczeniu

Prosimy o kontakt telefoniczny przed przyjazdem – tel. 795 015 130

ADRES KOMISU – Warszawa UL.Modlińska 381B

Saab 9-5 Sedan

7 900 PLN

Samochód można obejrzeć w Warszawie, przy ulicy Modlińskiej 381 b.

UWAGA! Ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną, przed planowanymi oględzinami któregokolwiek z samochodów prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie wizyty!

Kontakt ze sprzedającym:
biuro@autokomiswarszawa.pl lub

Oferta od:
Marka:
Model:
Wersja:

Rok produkcji:
Przebieg:
Pojemność skokowa:
Rodzaj paliwa:
Moc:
Skrzynia biegów:
VIN:
Typ:
Kolor:
Liczba miejsc:
Liczba drzwi:

 

Firmy
Saab
9-5
Sedan
2001
284000 km
1 985 cm3
Benzyna
150 KM
Manualna
YS3EF45CX13029335
Sedan
czarny
5
5

 

Wyposażenie:

Limuzyna szwedzkiego koncernu – Saab 9-5

Saab 9-5 pierwszej generacji to flagowa limuzyna szwedzkiej marki pozycjonowana w segmencie E. Ten model jest następcą Saaba 9000 i nie należy go mylić z modelem 95. Nazwę 9-5 bowiem czyta się „dziewięć-pięć”, a nie „dziewięćdziesiąt pięć” jak w przypadku samochodu produkowanego przez szwedzką markę w latach 1959-1978. Pierwszy Saab 9-5 zadebiutował na rynku w 1997 roku jako sedan. Rok później do gamy dołączyła odmiana kombi. Zaskakujące jest to, że samochód produkowany był aż do 2010 roku (sedan do 2009 roku). To szmat czasu dla rynku motoryzacyjnego. Doczekał się oczywiście faceliftingu w 2005 roku, który co prawda odświeżył jego wizerunek tego, ale było to za mało, aby myśleć o zmodyfikowanym modelu jako o nowej generacji.

Pierwszy Saab 9-5 oparty jest na płycie podłogowej Opla Vectry, zupełnie jak jego mniejszy brat, model 9-3 (wcześniej model 900). Oczywiście zarówno rozstaw osi, jak i całkowita długość samochodu wypadają na korzyść dla opisywanego 9-5. Stylistyka nie była zbyt spektakularna, ale wyraźnie inna od konkurentów i dzięki temu 9-5 może budzić zainteresowanie. Przód jest podobny do modelu 9-3 i na jego temat za dużo do powiedzenia mieć nie można. Warto wspomnieć tylko o obecności charakterystycznego dla Saaba grilla.